Commands van ReaVeR Deel4 !!

Ga naar beneden

Commands van ReaVeR Deel4 !!

Bericht van HeRCuL op 11/4/2008, 11:38 am

!quatro* %n neemt %2- samen mee voor een quatro laten we iedereen op %c jaloers maken

!racemoto* zie ze vliegen %n & %2 racen met de moto door het gehele land om hun liefde te verklaren

!raket* %n onsteekt een spaceraket voor %2 om zo vlugger in de wolkjes te zijn he %2 goeie reis zou ik zo zeggen!!!!

!ram* %n ramt eens goed in %2

!rb* %n schenkt nen wodka redbull in %2 ni in ene keer uitdrinken he %2 want k'zie dat je oogjes al draaien!!!

!ready readyyyy, steadyyyyyy ??? go !!! maar ik zou liever blijven! *xXx-xXx*

!reanimeer* Vlug vlug %2 heeft dringend EHBO nodig! Niemand? Dan zal %n zich wel over %2 ontfermen en die de eerste zorgen toedienen.. is mond op mond beademing ok? :p

!reward* %n kijkt es goe naar %2, stapt op die af, geeft %2 3 kussen, nen dikke knuffel en nen ferme bos bloemen!! Proficiat %2 !!!

!riek* %n moet hoesten van de stank dat afkomstig is van %2 gvd spuit nog eens wa deo %2!

!rodewijn* %n schenkt een rood wijntje, geniet aan de open haard met %2 van dit heerlijk moment.

!roos* Er staat een roos in m'n tuin, die nooit zal verdwijnen, want die roos ben jij en die tuin is mijn hart. love ya %2

!roosie* %n geeft een mooi roosje aan %2 om aan te tonen dat hij/zij een pracht van een menske {is;} luv u beebiej

!roosjes* %n geeft hierbij een bosje roosjes aan het liefste meisje van de chat %2

!rose* %n zit op de knieën met een roosje tussen de tanden en overhandigt deze heel galant aan %2-!

!rozen* %n geeft een mooie ruiker heerlijk riekende rozen aan %2

!rrrr* %n bevestigt met een dierlijk geluidje een een knipoog dat %2 echt heel rrrrr..... is

!rugpijn %n heeft wat last van rugpijn, kan niemand helpen met een massage ofzo??? *hint* *hint* {Wink)}

!rustig %2, hou het alsjeblieft een beetje rustig...

!rustig* wees eens rustig %2 plz.

!ruzie* %2en %3 stop diene ambras of ik kom mij moeien :p En ikke ben ne straffe zenne Wink

!s-m %n trekt haar leren pakje aan en gaat bovenop %2 staan! Met haar zweepje beveelt ze %2 om %n's voeten te kussen !!

!safke* %n heeft goesting in een safke ook eentje hebben %2?

!salade* %n haalt ne krop sla van de lokale supermarkt en gooit die *PETS* tegen %2's koppie!!

!sandwich we gaan hier eens lekker sandwichen se en pas op je kan niet meer gaan lopen

!sangria* %n geeft een lekkere sangria met vers fruit aan %2. lekker he

!sauna* %n kruipt samen met %2 in een heerlijke warme, stomende ruimte samen snakkend naar elkaar zoals vissen naar lucht

!schattig* Zie es hoe schattig %2 der uit ziet Smile. Zwo cute Smile

!schenen* %n gaat es lekker hard tegen %2's schenen trappen, daarsie !! moeha !

!schol %n zegt gezondheid aan allen die willen meedrinken santééééééééééééééééééé geef ons er maar een mss tweeéééé

!schooien HOI!!! lepel, das lang geleden... komde weer om geld schooien ja!!!!

!school Bwerk, ik ga niet graag naar school

!schoot Kom vlug op de schoot van %n zitten....hehe zo zit je lekker gezellig dichtbij heeee {;-)}

!schop* %n geeft %2 es nen goeie trap onder %2's kont

!schoudermassage* %n ziet da %2 er nogal gespannen uitziet en beslist daarom om %2 een zalige schoudermassage te geven waar %2 helemaal ontspannen van wordt

!schuif* %n schuift zacht heen en weer op de schoot van %2

!seks* %n pakt %2 es mee in de bosjes, wat zijn jullie wel van plan deh ???? Smile))))

!semafoor Kijk daar heb je Semafoor!! Met zijn vriendje dommel, samen gaan ze het leven door!!

!sex* %n gaat naar %2 en zegt dat %2 is ffkes moet meekomen naar et kamertje van %n, elaa vo wa te doen??!! voorzorgsmaatregelen nemen eh! :-)

!sexfreak* %2 is a freak, a sexfreak!!! mmm... rrrr!!! Smile

!sexy* %n wilt iedereen van de chat er effe op wijzen dat %2 een wreed sexy menske is

!shit %n haalt een bruin blokje uit zijne/hare zak en zegt: 'zie eens wat voor belgische chocolade dat ik meegebracht heb' Smile))))

!shiwawa* %n zingt uit volle borst Tutututuuuuuuuuuu Shiwawaaaaaaaa Tutututuuuuuuuu Shiwawaaaaaaaaaa Tutututuuuuuuu Shiwawaaaaaaaaaa OOooOOoOoooOOoOooo Shiwawaaaaaaaaaa

!shutdown* nice try %n shutdown your own computer!

!sig* %n geeft %2 een ()¯¯¯¯)¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯)~~~

!sigaret* %3, er werd u een %2 aangeboden door %n.Wil je er eentje ?

!silence* je kan een speld horen vallen, zo stil is het hier!!!

!sing goed zo %n je bent een natuurtalent gewoon!!!!!

!sjeek %n sjeekt to the left...%n sjeekt to the right...%n does tha *hippie*hippie* sjeek...(_/_) (__) (_/_) (__)

!slaan* %n geeft %2 eens een serieuze lap rond zen oren *KlEtS*

!slaapwel* Slaap lekker %2, en droom zoetjes hoor

!slaapzacht* %n geeft nog een laatste nachtkusje aan %2 en zegt 'slaap zacht' xxx

!slap* %n geeft %2 een draai om de oren, is't nu gedaan klein kind ! :p

!slapen* %n gaat naast %2 zitten, legt het hoofd op %2 's schouder en..........valt in slaap.

!slaps* %n slaps %2 around a bit with a large trout

!slave* %2 is truly one of %n's slaves !! bow for %n!!

!slechthorend* %n trekt ies goe aan het oor van %2 en roept: 'OORT gij nie goe ofwa!?!?'

!sleurbinnen* %n pakt %2 eens goed vast en sleurt zijn/haar tong in %2's mondjeuh , draait zijn/haar tong helemaal rond en nat was het daar SmileSmile Njamie , de smaak van %2 is heerlijk!!!

!slg* %n spuit %2 vol met slagroom en haalt vlug nog een spuitbus want met 1 komt %n niet toe

!slim* %n beweert dat %2 nen slimmerik is, mor of dat ook zo is, da valt nog af te wachten zenne Wink

!slipje* %n trekt het slipje van %2 helemaal naar beneden , olala wat ziet %n daar ?? lekker nat............ :p

!slow* %n heeft zin om met %2 een zalige slow te doen.

!slukes %n is ermee vandoor... 'tot later' zeg es allemaal sluuuuuuuuuu Smile)

!smakelijk* smakelijk eten %2 en ni vergeten wat restjes over te houden voor %n hé

!smelt* %n smelt HELEMAAL weg van %2 !!!!!!! Oooohhh yeah Wink

!smile* %n lacht mooi naar %2 er is geen reden om boos te zijn Dont worry ...Be Happy %2.

!smilies De enige echte Smileys vind je op http://smileys.chat.be Smile

!smirnoff-ice* %n schenkt een ijskoude Smirnoff-Ice uit voor %2

!sneeuwbal* ccchrrttssjj ccchhrrttsjjj - hhhwwwwoooosssshhh - *PATS* - recht op %2 'ssssnoooowwwbbaaaallllffiiiggghht !!!'

!snowball* %n bekogelt %2 met een sneeuwbal Smile

!snuffel* Ik denk dat ik maar eens wat ga snuffelen aan %2's beentjes.

!soep %n zegt dat het leven een grote soep is en dat wij de ballekes zijn !!!

!soepje* %n schenkt een tasje soep uit voor %2 met een cracotte smakelijk he!

!softkiss* %n kijkt diep in %2 haar/zen ogen, houdt %2 's handje vast en geeft een zeer zachte kus.

!sok* Jezus wat ruik ik? Oh verrek dat moet %2 zijn 'trek es SCHONE sokken aan joh!!! Smile)'

!sorry* %n gaat op de blote knieën met traantjes in de ogen naar %2 en zegt: ' Sorry %2, Ik ga het nooit meer doen'

!spaghetti* %n gaat %2 eens trakteren op ne ZALIGE spaghetti !!! Iemand enig idee waar ze die verkopen? :p

!spank* %n neemt een lekker lange zweep, doet %2 zijn/haar broek uit en slaat uit volle macht op zijn/haar blote kont!!! *YEEEEHAW*

!spetter* whiiiiii wat een spetter is %2 daar zou %n alle dagen naast willen wakker worden, leg je hoofdje maar bij mij, blijf nog wel ff ligge ;-))

!sprookje* Daar is hij weer het ongeloofelijke sprookje dat nooit uitgelezen word.

!srr* %n wijst %2 op het feit, dat %n heel veel spijt heeft van wat er gebeurd is !!

!ssst ey, zwijg nou es allemaal, tgaat hier veel te luid Smile

!stalk* %n stalkt %2 overal waar die gaat! Als daar maar geen problemen van komen ;-)

!stamp* %n loopt rap %2 achterna en geeft nen ferme sjot in %2's kont !! Moehahaha!

!steeksig Voila %n steekt weeral eens een sigaretje op mmm... zalig

!stel* Oooh kijk eens hoe dat %2 achter %3 aanloopt,zou daar tussen die twee iets aan het groeien zijn ??? Hoe lief toch !!!

!ster* %n ziet %2 aan de hemel blinken, wat een prachtige ster...

!stfu* %2 shut the fuck up !!

!stoelm* %n neemt de stoelen van alle dames af uit %c jullie mogen vanaf nu op mij zitten !

!stoelv* %n neemt de stoelen van alle mannen af uit %c jullie moeten bij mij komen zitten!

!stoponder* %n neemt %2 vast en legt hem/haar op bed, geeft %2 een nachtkusje en stopt %2 onder de lakens. %n zegt nogmaals slaap zacht %2.

!stoute* Hihi %2, wat ben je toch weer stout vandaag. Altijd een droef ding geweest eh gij Wink.

!streel* %n streelt over %2's lekkere body met een veertje *rrrrrrrr*

!strijk* %n ligt effe strijk van %2 whahahahahaha

!strip* %n begint met %2 haar kleren van haar lijf te rukken terwijl hij roept: 'hubba hubba! rrrrrrrrr! stjik! tsjik!'

!struikgewas* %n kruipt samen met %2 int struikgewas. Niet te lang he, met al die beesten daar !!! :p

!struikjes* %n gaat met %2 de struikjes in. Om wat te doen? Wink

!stuff %n gaat een sigaret rollen met wa stuff in (you know what) and %n gonna fly damn high Smile))

!supersex* %n gaat nachtje doordoen met %2 heel de avond heerlijke SUPERsex mmmm.....

!sweet* %n is de grootste schat van eeeel de chat, mor wel DE allerliefste schat van %2 !!!

!taal* %2 let eens op uw taalgebruik a.u.b

!taartje* Zie es %2 aan!! Met die wil ik wel een stuk taartje gaan eten hmmmmmmmmmmmm

!tafel* %n ziet %2 daar zo uitdagend staan, en is meteen verkocht. %n kan aan niets anders meer denken dan aan %2. %n veegt alles van de tafel, legt %2 erop, en laat zich volledig gaan hoor %n en %2 eens genieten ...

!takeoff* %n kruipt in de vlieger met %2 , en hops, gone to paradise :pppp

!tataa* Tataaaaaa, %2, tot de volgende !!

!taxi* %n komt met de taxi %2 halen om eens een stapje in de wereld te zetten!!

!tbo Don't take life too seriously, you won't get out alive.

!terug* %n sleurt %2 bij de haren en zegt dat hij/zij HIER moet blijven, het was nu zo tof !!!

!tetter* %n wil nog lang tetteren met %2 tetteren tetteren tetteren tett...

!tetteren Iedereen moet heel veel tetteren dan zal iedereen op je vallen {Wink}

!thee* %n zet thee met of zonder citroentje voor %2 is dat niet lief?

!thx* hartelijk bedankt %2.

!tnt* %n plakt een tnt-staaf aan de stoelpoten van %2 **pfiewwww** flying raket!!!!!!

!toedeloe toedeloe zegt de %n

!tongzoen* %n geeft %2 zo'n tongzoen dat ze er beiden duizelig van worden.

!trio* %n neemt %2 en %3 samen mee voor een trio laten we iedereen op %c jaloers maken

!troost* ni meer droevig zijn %2 kijk eens wie hier is... het is %n en die komt je troosten.

!trouw* %n gaat op zijn knieën zitten kijkt in de ogen van %2 en vraagt: ' %2 zou je met me willen trouwen? '

!trut* %n zegt dat %2 echt zo'n teringwijf is %2 gij v**le TRUT!!!

!tvkijken* %n wil gezellig samen met %2 gaan tv kijken, kijk eens hoe knusjes !!!

!twist* %n gooit %2 omhoog en dan tussen de benen yea baby, lets do the twist!
HeRCuL
Admin
Admin

Man Ram Tijger
Aantal berichten : 105
Leeftijd : 44
Job/hobbies : voetbal en vissen en gamen
Humor : heel veel humor
Land :
Registration date : 16-08-07

http://world3.monstersgame.nl/?ac=vid&vid=161000177

Terug naar boven Ga naar beneden