Commands van ReaVeR Deel3 !!

Ga naar beneden

Commands van ReaVeR Deel3 !!

Bericht van HeRCuL op 11/4/2008, 11:37 am

!last* Als ik nou nog één keer last van je heb %2 , dan vraag ik aan de OPS of ze jou de buitenkant van dit kanaal willen laten zien Smile)

!lebber* %n geeft een natte lebber aan %2 mmmmm lekker smaakt naar meer

!leffe* %n tapt een lekkere leffe %2 voor %3 Mmmmmm.... lekker zo'n pint met een schuimend kraagje

!lekje* %n geeft een klein lief lekje aan %2, ohhh, hoe lief Smile

!lezen Wie heeft jou de toestemming gegeven om dit te lezen? eh????

!licht Moehahaha !! ALLES uit ! Behalve het licht {;-)}

!lichtaan Ejoooooooooo, doe het licht es aan...want ik zie ni wak typ!!!!

!lichtuit Ellaaaaa, doe het licht es uit, ik ben van plan wat stoute dingen te doen {Wink}

!liefde Het mooiste van het leven, als je er maar in gelooft, verlies nooit de hoop, want vroeg of laat komt de liefde langs, have faith and you will see

!liefde* Awel %2 is het al liefde op het eerste gezicht of moet %n straks nog eens terug komen ?

!liefste* %2 , Jij bent mijn bron van licht en leven. Jij alleen bent degene die mij nog hoop kan geven. Jouw liefde alleen, daarvan kan ik leven. Verlaat mij niet en doe mij nooit geen pijn. Ik smeek je: Laat mij voor eeuwig jouw liefste zijn.

!lijst http://www.familie-calaerts.be/teach.htm

!lik* %n likt %2 grondig van boven naar onder

!likaf* %n begint %2 eens héél goed af te likken ... mmmmmmm lekker is dat

!likken* %n laat zich is goed likken door %2, lekker seg zo'n tong tussen uw benen mmmmmmmmm...

!limburg Llimburg allein , doa geit niks boaven,zoe is ter ma ein !!!

!lol Lol ja... tsssk !!

!lol* %n kan zich nietmeer inhouden van het lachen Wink echt looooool

!lollie* amai %2 ge ziet er lekker uit %n vraagt of hij/zij eens aan je mag likken.

!loml* %n heeft mij gevraagd even aan te kondigen dat hij/zij de love of his/her life gevonden heeft : %2- !!!! Veel geluk samen Smile)

!love* %n houd zielsveel van %2 en belooft dat dat nooit zal veranderen.

!loveya* LoVe Ya FoR EvEr SgAttie! ! !xxx

!lower* %n goes all the way down to %2 and gives her a little kiss there ;-)

!maandwas* Jezus wat ruik ik? Oh verrek dat moet %2 zijn: 'Had jij je deze maand al gewassen?? Smile)'

!makelove* %n zo'n heeft nood aan een rustig plekje samen met %2 . NIET STOREN!

!mars* %n pikt de mars van %2 mmmmmm lekker Smile

!massage* %n ziet %2 daar liggen met een blote rug %n pakt de olie en massert %2 lekker

!masseer* %n pakt %2 es goe vast bij haar benen en geeft die een zaaaallliggeee relaxerende massage om U tegen te zeggen! *raaauwww*

!meeting* hey %2 kom je ook naar de meeting van dit kanaal, laat op tijd iets weten aan de organisatie hé

!melk* *spin spin* %n wilt melk *spin spin*

!mep* %n hits %2 with a large koekenpan... *BOING*

!middag* %n groet de middag en de lieve mensen op deze chat

!mijn* %2 is nu eigendom van %n!! Dus ik zou nu maar oppassen moest ik van jullie zijn :p:p!

!miss* %n probeert het in woorden, %n probeert het in daden, %n probeert het met alles maar niets lukt genoeg om aan te tonen hoeveel %n %2 wel mist.

!missyou* %n mist %2 heel hard :.( %n zou er namelijk alles voor doen om nu bij %2 te zijn

!moe %n gaat een tukje doen.

!moe* %n voelt zich wat moe en voelt dat de oogjes vanzelf beginnen te sluiten %n kan maar beter gaan slapen.

!moederoverste* pas op %2 , moederoverste is daar met haar dwangbuis !!!!!!!!!!!!!!!!!

!mohow* %2 wat is dat hier allemaal toch met jou en de anderen ?????? MOHOW :p

!momma* ey %n, dont you talk about my momma !

!mor MOR MOR :p

!morgauwzeg* %2 amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai dat is toch wat met jou hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!

!morgen* %n komt morgen terug! Jij ook %2 ?

!morgowzeg* %2 amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai dat is toch wat met jou hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!

!mot* %n geeft een mot tegen %2's hoofd dat gaat je leren !!!

!mousti* %n schenkt een overheerlijke mousti aan %2 laten we samen genieten van dit intieme moment.

!mrslave Hij is de waker van het kanaal, Samen met zijn vrouwtje Appa:)

!muaah* Kijk is aan...%n komt eraan en hij kust %2 en ge hoort zo een geluid van *muaah*

!muu* %n loopt tegen %2 en roept *MUUU* !

!mvml* Oooooh %2 , jij bent echt de man van %n's leven he , ooooohh kei lief Smile)

!nacht %n groet de nacht en de lieve mensen op deze chat

!nachtzoen* %n gaat naar %2's bed en geeft een kusje aan %2 nu gaat die wel goed dromen van %n zeker.

!naugthy %n is een beetje naughty geweest... Somebody spank %n, now !!!

!ned* kunt ge eens nederlands preken a.u.b %2 want we zitten hier ni in de boeren buiten he

!negeer* %n heeft geen zin om nog commentaar te geven op %2. en negeert %2 nu gewoon vanaf nu

!neuk* %n gaat op %2 af, rukt %2.s kleren van het lijf en neukt %2 zo heftig dat de buren er volgend jaar nog over spreken ...

!nice* Altijd beleefd blijven, %2, so : be nice !

!nietes Da's ni waar !

!nietmissen* %n ziet %2 binnenkomen en vraagt: 'Kon je me weer niet missen %2 ???'

!nieuwjaar 3, 2, 1, 0 Gelukkig nieuwjaar iedereen !!!! weeeeeeej

!niveau Mja...%n...Welk niveau??

!njam* %n weet gewoon zeker dat %2 echt njammie is. %2, onze %n is echt verlekkerd op je ;-). Njam !!!

!nm* Ah ja %2, weet je, never mind :-).

!np* No problem at all %2!

!ntd* amai het is echt nimeer te doen op %c ge hebt gelijk %n

!ochtend %n groet de ochtend en de lieve mensen op deze chat

!ochtendneukje* %n maakt %2 langzaam wakker, doet %2's slipje uit en geeft %2 een heerlijke OCHTENDFUCK!! :p *haba haba*

!olala ze lijkt gaan te lopen!! zeg maar dat laten we niet gebeuren he

!omarm* %n legt zijn/haar arm over de schouders van %2 en fluisters in zijn/haar oortjes: Ik ZiE jUh GrAaG zOeTjEuH !!!

!omopteeten* %2 , ge waart ECHT om op te eten, zalig lekker ben jij !!!

!ontploft %n ontploft van woede! *BOEM*! Heeft er iemand nog %n gezien? Die is precies verdwenen!

!opgepast Ventje of vrouwke komt er aan ze! T'zal weer gaan stuiven! Amaaaai mijne frak! :-)

!opkus* %2 is men favoriete opje :p dikke smakjes xxxx

!opschoot* %2 laat %n maar begaan...en ge moet ni blijven stilzitten zenne... Move Your Body hmmmm ZALIG !!!

!opskus* Kusssssss %2 Mijn favoriete oppiieeeee !!!! Smile)

!orgie Het is niet 1, het is niet 2, niet 5, maar gans chat.be die meedoet !!! oooooooohhh een zaaaaaalige orgie !!!!! jaaaaaaaaaaah {Wink)))}

!overkop* %2 Get ready... tree, two ..... one .... yesssssssssss 69... nice stand ! Can you keep up with %n...%2? Givitomebaby !!!

!owner Ik heb geen baazzzz :p

!pak %n pakt %2 hard langs achter en zingt uit volle borst: WE LIKE THA DOGGY STYLE!!!! WHO LET THE DOGS OUT.... WOEFWOEFWOEFWOEF!!!!

!pak* %n pakt %2 hard langs achter en zingt uit volle borst: WE LIKE THA DOGGY STYLE!!!! WHO LET THE DOGS OUT.... WOEFWOEFWOEFWOEF!!!!

!palm* %n schenkt een Palm in voor %2 toch beestig hé zo'n pint

!paniek Please, I advise you all to stay calm and walk to the nearest exit, this is not a drill!

!partytime wiiiiw fiestah, sjeek it baby !!!!

!pasen Een zalig Pasen gewenst aan iedereen, van %n {Wink)}

!passoa* %n gaat snel achter ne passoa voor %2 en doet der achter aren rug snel een verdacht pilleke in......hmmm........whats next????zuipe!!!!!!!

!pastoor* %n zegt naar de biecht %2, en snel alles op biechten ,he, Whoehahaha, .....nu nog twee onze vaderkes se

!pauze* Time Out , Time Out den %n vind dat het hier wat te rap gaat z'n hersencellekes kunnen ni volgen.

!pepsi* %n vraagt aan %2 of hij een trekje wil van de lekkere pepsi van %n damn goood stuff whiiihaaaaa

!pest* %n pest %2 wat :-)

!pfff* %n zucht is heeeeeeel hard PFFFFFF

!piep piep piep pieperdepiep !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yeeeeeeeeeeeeees hier ben ik terug heb ik iets gemist !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!pif* %n legt rustig aan, mikt heel zorgvuldig op %2 ... PIF POEF en PAF ! %2 is dood Sad( Wat jammer nu :p

!pijnstiller* %n geeft een pilleke aan %2 ziezo en nu hopen dat de pijn over gaat.

!pijpen* %2 laat zich eens goed pijpen %n ..... komaan %2 spuit het wit maar lekker waar het hoort *rrrrrrrrrrrrrrrrr........

!pijpme* %n heeft behoefte aan een goeie blow. hebt ge dorst %2 ? kun je me anders eens lekker pijpen

!pinguin menne owner

!pintje* %n tapt voor %2 een fris pintje van't vat.

!pipolala* pipolala, de zotste van de klas, is weer in zijn sas!

!pisang* Ola, kijk daar es zie, de %n gaat het weer es in het slechte smijten samen met %2, ne lekkere pisang zie !!

!pispot* %n haalt een pispot voor %2 hier kunt ge eens uw behoefte doen :-)

!pizza* %n maakt een lekkere italiaanse pizza voor %2 Mmmm... lekker hé %2.

!plakband* %n plakt %2's mond toe met een stukje plakband. Zo, die houdt zich voorlopig wel ff kalm

!plezier* %n is hier voor een babbeltje of plezier, kom pv voor %2-

!plop Ik ben kabouter %n en samen met mijn vriendjes kun je me altijd op ons chatke vinden, mijn naam is %n ik chat en chat en chat, ik ben verslaafd en chat van s'morgens vroeg tot s'avonds laat! Smile)

!poepeklets* %n geeft %2 een klets op de poep. Gij zijt héél stout geweest %2 !!! Foei!

!poepslag* %n geeft zo'n slag op %2's kont dat het héél rood sta lekker hot ass vandaag :d

!pogo* Allemaal op %2, POGOOOO !

!poke* %n pokes %2 ff in de ogen, do i get your attention now, plzzzzzz ?

!pol* %n geeft eens een polleke aan %2 maar niet te hard knijpen hé want den %2 oei oei oei :p

!pool* use your imagination dear

!poot* %n geeft een plechtige poot aan %2

!porreke* %n port wat in het buikje van %2. Wakker Worden !!! of doet die hij/zij het nu om te plagen?

!porto* %n schenkt een glas porto uit voor %2. Santé he %2 !!

!potlood* %n pakt %2 zijn/haar nieuwe kleurtjes af !!!!!!

!potter* %n zegt dat %2 echt 100% gay is dus DO NOT TOUCHE ME !!!!!!

!pp* %2 vind ge da nu echt plezant om iedereen hier op dit kanaal uit te lachen,...en steek je piemeltje in je broek als je tegen de vrouwkes praat....t'is echt geen zicht hoor %2

!prinsje* %2, jij bent mijn allerliefste prinsje Smile

!priveetje* %n zou alles doen voor een prive gesprekje met %2

!proficiat*[/color][/b] %n feliciteert %2 met haar verjaardag

!prutser* %n vind %2 maar een prutser zenne. Ge kunt er de NOOGA bollen van %2 !!!

!qm Love is friendship set on fire.
HeRCuL
Admin
Admin

Man Ram Tijger
Aantal berichten : 105
Leeftijd : 44
Job/hobbies : voetbal en vissen en gamen
Humor : heel veel humor
Land :
Registration date : 16-08-07

http://world3.monstersgame.nl/?ac=vid&vid=161000177