Commands van ReaVeR Deel2 !!

Ga naar beneden

Commands van ReaVeR Deel2 !!

Bericht van HeRCuL op 11/4/2008, 11:35 am

!fart %n laat een ferme scheet.......amai wat heeft %n gegeten, zo stinken....gasmaskers op mensen

!feesten %n wenst iedereen een prettige feesten toe !!!

!fever sjiek gast jong die mag nog meer kome :p

!flash* %n gaat achter %2 staan trekt het topje van %2 omhoog en zegt whiiiiiiiiiiiiiiiiii tieteeen Smile mmmmmmm.....

!flink* %n zegt: Das flink %2 en %n steekt het snoepje in zen eigen mond!

!flippen* Flipt es nie %2!!!! Kgaan hier flippen eh !

!flood eeeeeeej stop es met dat flooden, wij zijn geen machines eh (alle, ik wel eigenlijk {;-))}

!foei* foei %2 zeer grote foei !!!!!!!! In je mande !!!!!!!

!freggle In de fregglegrot, in de fregglegrot {Wink!!}

!frenchkiss* %n geeft een franse kus aan %2

!friends* %n and %2 will be friends 4-ever and ever

!frietjes Moet er een sausje op? Een frikadelleke derbij? Of mag het gewoon naturel zijn??

!frigo* %2 ge staat weer veel te heet eh , komaan , we nemen %2 vast en we steken %2 in den frigo en daarna , ja dan halen we %2 eruit , maar eerst moet die een beetje afgekoeld zijn he :p

!frikadel* %n geeft ne lekkere warme frikadel aan %2

!frikandel* %n geeft %2 een lekkere worst om op te bijten *G* (kies maar)

!frisco* %n schenkt aan %2 nen lekkere zuigfrisco

!frisseadem* %2, hierbij wensen wij je van harte een frisse adem toe, hopelijks werkt het, want tis nodig !!!

!fruitsap* %n schenkt een vers geperst fruitsapke aan %2 .

!frutselen* %n frutselt wat aan %2, oooooooooooh wat komt %2 rood, zijn/haar koppeke staat op springen

!fuiven* WhIiiiiiiiiiiiii PaRtY %n gaat samen met %2 Fuiven en gaan eens HeViG alle ReMMeN LOS gooien

!fun Let the fun begin !! %n is al goed op weg Smile

!fy* f00k y0u %2

!gargamel Ik haaaaaat die smurfen !!! (de bot waar je voor moet oppassen... hij kan gevoelig zijn {;-))}

!gay* %n says to %2 Yes i'm gay and i'm proud of it.

!gb Ze zijn weeral eens Goe Bezig eh hahahahahahaha

!gedrag* Zeg %2, kan je je effe normaal gedragen ? Of moet ik vragen dat ze hier het licht voor je uit doen,!!?

!gegroet %n begroet de vrouwkes met een kus en de heren met een handdruk

!geil* %n wandelt in de richting van %2 toe, en begint %2 op te geilen. daarna bevredigt %n degeile %2 en teder!

!geilop* %n kan het kwijl niet meer binnenhouden en geilt tot over z.n oren op de lekkere %2 mmmmmm lekker ding

!gek Laten we allemaal es samen met %n helemaal gek doen !!

!gek* %n zegt dat %2 echt knettergek is !

!genees* %n loopt naar het EHBO_kastje neemt een aspirientje geeft dit aan %2 , die zal nu wel vlug genezen zijn

!getaroom* %n wijst %2 en %3 erop een eigen kamer te gaan zoeken! 't wordt hier veel te heftig me ulder!

!getroom* %n neemt %c in beslag als %n's en %2's seksroom

!gezien* %n vraagt aan iedereen of %2 hier vandaag al is geweest ? Smile

!gezocht* heeft iemand %2 gezien?? %n is triest omdat %2 weg is. :-( Heeft er echt niemand %2 gezien aub ?

!ggd* %n vond het een eer %2 te mogen helpen. Ne welgemeende graag gedaan :p

!godverdomme Let eens op je taal %n !!!! God heeft er niks mee te maken.

!goeiemiddag* %2 ge hebt een goeiemiddag namens %n.

!goeiemorgen %n zegt es goeiemorgen tegen iedereen die hier aanwezig is Smile

!goeiemorgen* %2 ge hebt een goeiemorgen namens %n.

!goeiemorgen_matekes %n heeft aan alle matekes een handdruk

!goeiemorgen_vrkes %n heeft aan alle vrouwkes een hartverwarmend kusje

!gorki GORKI is de beste machtigste bekwaamste onverslaanbare zalig-klinkende onweerstaanbare oorverwekkende belgische rockgroep die er bestaat!!

!graag* O wat zie ik je toch zo graag, ik zal je nooit meer vergeten mijn kleine lieve %2 !

!grapke %n vraagt, kent er niemand een mop, grapke en %n willen is lachen !!

!greet* %n greets %2 , ellow buddy Smile

!greets* %n bied %2 welgemeende liefde volle en overstelpende groetjes aan

!gremlin* %n steekt een gremlin in %2 's kast en kapt er nog vlug een emmer water over... dat gaat vuurwerk geven... :p

!groet* %2 ik moest u de groeten doen van %n Wink

!grom* %n gromt naar %2 grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wacht maar ik pak je nog wel

!gz* %n ziet %2 ongeloofelijk graag en kan nietmeer leven zonder %2.

!haai"* ey %2, let op!! achter u, int water !!!

!hallo Hallo Hallo Hallo Iedereen... Ik ben er weer!!!

!hallo* Guess who's back mensen het is %n let the fun begin Smile

!hallo-iedereen %n zegt tegen iedereen, nu wil ik van iedereen terug hallo

!hand* %n geeft een schoon handje aan %2 maar eerst handjes wassen hé %2

!handboeien* %n legt %2op het bed , en boeit %2's handen aan het bed , Eh wat ben je van plan %n ??

!happy* %2 maakt %n ontzettend happy !! Hoe zou dat komen? hmmmm ;-)

!hardmissen* %n mist %2 heeeeeeeeeeeel hard ... snik snik snotter

!hart* mmmm, %2 is echt iemand naar %n's hart

!hartenbreekster* %n vestigt de aandacht der een keer op dat %2 een echte hartenbreekster is !

!hartenbreker* %n vestigt de aandacht der een keer op dat %2 een echte hartenbreker is !

!help* %n schreeuwt om help is er iemand uit %c bereid om %n te helpen ?

!hey* Hey %2 , alles goed? ik doe u de groete van %n, da's braaf eh Smile

!highlight* %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 %2 Heb je me gehoord of moet ik nog eens roepen %2 Smile)

!hit* hit %2 slowly , hit %2 quick, hit %2 with a stick :-)))

!hmm als je met mij privee wil gaan, zou je dat dan eerst eens vriendelijk willen vragen, en niet zomaar met de deur in huis vallen... DANK U !!!

!hoegaarden Eén bak.... twee bakken... allemaal pollekes af eh !!!! Das voor mijne maat ---> Only we can move that !

!hoekskes* %n brengt %2 in extase en laat %2 alle hoekskes van de kamer zien.......*rrrrrrrr*

!hoor* %n duwt met geweld 2 GEHOORAPPARATEN in %2's oren. Misschien dat dat helpt... ?!?

!hotel* %n gaat samen met %2 naar een hotelkamertje wat er daar gebeurd zal heel %c nooit weten Wink

!hotelleke* %n sleurt %2 mee naar een klein gezellighotelkamerke, *rrrrrrrrr*

!hou* %n gaat en wilt eeuwig met %2 leven (ze leefden nog lang en gelukkig) ; )

!hug* %n stapt naar %2, geeft %2 een knuffel waar %2 helemaal van aangedaan is.

!huh* %n ziet %2 hier binnen komen: Huh? Jij hier %2??? En je kon vroeger zo goed leren Smile)

!idee* %n heeft een idee, laten we gaan %2-

!ijs* %n en %2 gaan samen op het ijs schaatsen whiiiiiiii !!! Lekker gezellig !! Ni vallen hee ! :ppp

!insult Godverdomme %n laat me eens met rust ambetand mens !!!

!intiemkusje* %n vraagt eel lief: 'kwil ene kusje, ma ni zomaar ene kusje,een intiem kusje op een heet plekje en die kus wil ik aleen van %2-'

!irc Waar de mannen man zijn, de vrouwen man zijn en iedereen onder de 18 een fedpol.be ident heeft

!irritant* Zou %n vragen aan de ops om ons irritant wezentje `%2` te verwijderen van het kanaal?!

!jarig* %n pakt een grote doos met slingers en gaat daar mee %2 versieren

!jij* %2 , Jij bent mijn toekomst, m'n heden en verleden, mijn gisteren, m'n morgen en vandaag... love ya

!jupiler* %n tapt nen goeien jupiler van't vat voor %2

!k K is a GOD!!!!

!kalf* %2!!! Kmoen u iets heftig vertellen van %n..... MEUH!

!kanarie ze zijn geel en klein ..... maar vinden dat blijkbaar fijn... doe er wat blauw bij en je krijgt een groene schijn!!!!!!!

!kd* %n ziet %2 binnenkomen, trekt %2 naar zich toe, zet %2 op de knie, stopt de hand onder %2 truitje en zegt: 'Zooo %2, zijn mijn handjes nog te koud of doen we verder ??'

!kebab* %n kijkt eens scheef naar %2 zijne kebab...plots graait %n de kebab en loopt snel weg...eat dust %2...Whoehahaha Razz

!kerstcadeau %n schenkt de hele chat een kerstcadeau

!kerstlied Djingle Bel Djingle Bel Djingle On The World Geuss Who's Here, Santa's Here, Back On Way To Go Jeuj Smile

!kerstmis %n wenst iedereen een zalige kerst toe... HO HO HOOOOW

!kick* %n heeft goesting om %2 eens lekker te kicken hi hi hi :-)

!kiek* %2 ge zijt een kieken!

!kiekeboe* %n gaat achter %2 staan er roept: KIEKEBOE! Zie die %2 eens verschieten ha ha ha.

!kieken* %n lacht es goe, want %2 loopt rond gelijk een kieken zonder kop Wink

!kietel* %n kietelt %2 wat en ni lachen hé

!kill* %n vermoordt %2 met een theelepel !!!!!! Traag en goed !!!!

!kinky* Oeh Frisky are we %2?

!kiss* %n geeft een warme franse kus aan %2

!kisses* %n springt plotseling op %2 en overstelpt die met kussen !!

!kissie* %n pakt %2 ne keer goe vast en kust %2 waar het daglicht niet komt {;-)))}

!kkk* Ierze %2 een kaaskroket vanwege %n!

!klaarkomen* howwwwwwww stop maar al zenne %2 ... ik moet ni veel papierkes aan mekaar plakken :p

!kleeduit* %n wandelt nonchanlant naar %2 en begint %2 uit te kleden.

!kleurboek* %n vraagt aan %2 ga je mee kleuren in mijn nieuwe samson kleurboek ?????! :p

!klop* %n klopt is goe op de smoel van %2 !!! Nog eens? Smile

!kneepje* %n nijpt eens zacht in de billetjes van %2. Mmmmm een lekker en zacht stukje vlees.

!knijp* %n stapt naar %2 en onverwacht *pets* knijpt %n in het lekkere kontje van %2.

!knipoog* %2 hier een knipoogje van %n (i know what you mean)

!knt* oogjes toe %2 dit is hier niet voor kinderen bestemt

!knuff* %n geeft een dikke warme knuffel aan %2 om te tonen dat %n %2 heeeeeeeeel graag ziet Smile

!koekske Wie heeft er zin in een koekske op het hoekske?

!koffie* %n geeft %2 ne lekker warme koffie, hier krijgt ge 't wel terug warm van zenne ;-). maar er zijn ook nog ander manieren *hint* *hint*

!koken* %n nodigt %2 uit voor een etentje, %n gaat speciaal voor %2 iets lekkers koken ...

!kom* %n kijkt aandacht toe hoe (oooohhhh) %2 komt (jaaaaaaaaaaaaahhhh :pp)

!koppel** %n verklaart hierbij officieel dat %2 en %3 een koppeltje zijn (vanaf heden? Smile), ziet es hoe schoon, echte liefde !!

!kussie* %n geeft een lief kusje op %2's snoetje

!l&m* %n vraagt of je een L&M wilt %2

!lachuit* %n lacht %2 nekeer goe uit. HAHAHAHAHAHA :PP

!lafs* Love at first sight!! Isnt that wonderful, look at that nice couple over there, its %2 and %3 having fun ... What are they doing over there mama? They seem to be fighting or something like that !!!
HeRCuL
Admin
Admin

Man Ram Tijger
Aantal berichten : 105
Leeftijd : 44
Job/hobbies : voetbal en vissen en gamen
Humor : heel veel humor
Land :
Registration date : 16-08-07

http://world3.monstersgame.nl/?ac=vid&vid=161000177

Terug naar boven Ga naar beneden