Commands van ReaVeR Deel1 !!

Ga naar beneden

Commands van ReaVeR Deel1 !!

Bericht van HeRCuL op 11/4/2008, 11:33 am

!123 EEEN TWEEE DRIEEEE !!!!! Wie ni weg is, is gezien !!!!

!2hot* der is daar weer enen voor mij......................... zoek dat ergens anders a.u.b. %2 foei foei!!!!

!69* %n legt %2 op zijn/haar rug, gaat er bovenop liggen en ... tsjah... Zeg %n, er ni afvallen hé

!aaaa* %n kijkt eens goed naar %2!! AAAAAA, %n schrikt zich dood. Niet naar %2 kijken mensen, tis op eigen risico!!

!aai* %n aait eens over %2 's lief koppeke

!aandacht* %n zoekt aandacht mensen!

!aanwijs* %n wijst es goed naar %2-, hehe, wat probeer je precies te bewijzen %n ? :-)

!aboegaga tis tijd om de pampers te vervesen

!addicted* ja wat is er %n ? waarom highlite jij mij ? dat je dat ik ging zeggen %n is verslaafd aan %2 ? zot zeker ;-)

!afblijven* %n komt niet aan %2 kijken maar niet aankomen :-)

!afdrogen* %n loopt met een grote handdoek naar %2 om alle natte plekjes op te drogen

!afwas* %n gaat %2 eens een grondige wasbeurt geven vooral het zuidelijke gedeelte van %2 !

!afwijs* Het spijt me zeer %2, maar ik denk niet dat %n geinteresseerd is :-(

!alleen* %2 , alleen jij maakt me zo gek, alleen jij geeft mij dat zalige gevoel vanbinnen, jij.... bent voor mij de enige!!!

!amateur* %n vindt %2 toch maar een amateurke zenne

!ambiance komaan een beetje maar ambiance he rock en roll in de kassol

!ambras Mor mensen toch! %n wilt da diene ambras stopt Smile Dus stop de ruzie of ik kom mij moeien :p

!anaal* %n de aarsridder stapt op %2 af en zegt face down %2 i will do a nice trick

!appelsap* %n geeft een lekkere appelsap aan %2.

!applaus And the crowd goes wild. 'jeeej' applaus !!!

!aslke* %n is zéér benieuwd naar het aslke van %2 kunt ge die even zeggen a.u.b %2.

!atoombom* %n plaatst een atoombom in de buurt van %2 , zo dat schoot tenminste op: Die zien we nooit meer terug!

!avond %n groet de avond en de lieve mensen op deze chat

!babbel kom aannnnn babbel toch n beke! ! ! !

!babes Babe alier, babe adaar, babes komen hier allemaal op de chat :p.

!back ik ben terug, laat die kussen en die knuffels nu maar komen, hoe meer hoe liever!!

!bad OOOOOOOhhhh jaaaaah %n wilt badje pakken *GGGG*

!bad* %n gaat in bad met %2 lekker met veel badschuim bubbels maken

!badje* Mmmmmmmh %n heeft zin in een zalig warm badje, was %2 er maar om %n's rugje te schrobben

!badpakken* %n gaat eens samen een warm badje gaan nemen met %2 en genieten er eens goed van. vergeet de bubbeltjes nie :p

!banaan* %n geeft een lekkere banaan aan %2 mmmmmm..... dat word smullen

!bb* %n ziet graag de borsten wiebelen van %2 terwijl ze lacht

!bbq* %n gooit nog wat vlees op de grill en vraagt of %2 nog een stukje wil lekker zo'n barbecue hé.

!bc* %n schenkt een Bacardi cola in voor %2 en niet teveel drinken hé want ik zie je oogjes al draaien %2 !

!beat* %n is gonna beat %2 so hard he's gonna feel it :p

!bed* %n legt %2 rustig op het bed en springt er bovenop en %n begint %2 wild te tongen.

!bedje* %n loopt vlug naar de slaapkamer smijt het bed open, roept %2 om naast hem te komen liggen,. euh, om wat te doen!!! braaf zijn he daar !!!

!bedriegen*%n bedriegt %2 met %3 !! Foei foei foei %n, bedriegen is niet netjes hoor!!

!bedrog* %n zingt vol ongeloof... De meeste spoken zijn bedrog... Maar als ik wakker wordt naast %2 dan spookt het nog...

!beef* %n trilt van de koude, of is het van iets anders? %2?

!beest* Amai, kijk daar es, het beest in %2- komt naar voren :p

!beffen* %n geeft %2 de likbeurt van haar leven .... hoor die eens kreunen seg Surprised)))))

!befme* %n is verschrikkelijk *heet* en heeft zin om nog eens lekker te komen. %2 bef me nu ! zoniet zoek ik wel iemand anders

!behappy Remember the 'M', remember the 'E', put that thogether and you remember 'ME'

!berg* %n kan bergen verzetten om %2 te helpen, te verzorgen en tuurlijk... te verwennen hmmmmmmmmmmm !!!

!bescherm* %2 wordt nu beschermd door %n trek die kogelvrije vest maar uit hoor %2

!bespring* %n ziet %2 en neemt een aanloop , wat zou %n die is graag bespringen grrrrr

!betast* %n zou eens graag een paar lichaamsdelen van %2 betasten, zou %n het eens mogen zien en uitproberen ???

!bibber* zie es hoe %n bibbert van %2 !! Of is het van de koude %n ?? moehahaha !!

!bier* %n geeft %2 een lekker koud biertje lekkerrrrrr

!bigbrother* Onmidellijk naar de dagboekkamer %2! En doe je PRIKKER !!!!! Aan......

!bijt* %n vindt %2 zodanig lekker dat %n het niet kan laten om es zalig in %2 te bijten !!! njam Wink

!bil* %n knijpt in %2's billen, lap... plets... %n krijgt een klets op zn kaak, woeeeeaaaaaaaa

!binnen* %n ziet %2 binnenkomen en vraagt: 'Kon je me weer niet missen %2 ???'

!blaadje* %n pakt een blaadje van de grond en geeft het aan %2

!blablabla blablabla

!blah Jah, %n , idd, heel blah.

!blijf* %n vraag is lief aan %2 om te blijven Smile)

!blijfaf* SEG %2 zou je eens van %3 willen afblijven,%n heeft die net een leuk voorstel gedaan !!! Ist ni %3?...En wa ga je nu doen %3 ???

!blijven* toe %2 blijft nog wa effe

!bloem* %n zegt: even als een gek bonst mijn hart, en ik hoop de warmte en het geluk te mogen voelen door met %2 samen te zijn en dat ik zo openbloei in een bloem, niet zomaar een bloem maar een mooie, tedere bloem dat zich in jou handen nesteld. Liefde overwint alles dus hoop ik dat het ook jou overwint.

!bloemen* %n geeft nen schone bos met bloemen aan %2

!blow* %n blows a kiss to the beautifull ladie with the name that wispers %2 *smak*

!blush* %n kijkt in %2's ogen en %2 begint zo hard te blozen dat ie op een tomaat gelijkt Wink

!boe boe boe boe zegt de koe :p

!boks* %n geeft %2 nen boks, lap plets boem, 'schoon zicht %2 met een blauw oog'

!bom* %n plaatst een bom onder %2 zijn achterste, 3-2-1 *BWAAAM* doeeeeeeiiiiiiiiiii %2

!boos* Oejejoej: %2 krijgt weer nen aanval van accute woede... 't velleke wordt weer purper en %2's oogskes geel... die is BOOS!!

!bored* %n verveelt zich, help is mee mensen Smile

!boring* %n verveelt zich mensen !!! wek eens wat plezier op ! %2

!boswandeling Boswandeling !!! :p

!bounty* %n wil ook wel eens bijten in de bounty van %2

!brb %n zal direct terugkome, niet gaan lopen! allemaal mooi blijve zitte eh!

!breastsize* whatever the size you want %n and remember size DOES matthers

!breezerke* %n schenkt een lekker fris breezerke uit aan %2

!broodje* %n maakt rap een smoske voor %2 laat het u smaken he %2 !

!brrr* %n is bang van %2

!brugge* ziej van bruhhe %2 zet joen vanachtern

!bt* %n likt beheerlijk aan de tepel van %2 en voelt %2's tepel harder worden in %n's mond. Nu nog de andere.

!buik* %n gaat lekker op onderzoek op de leuke vlaktes in het centrale gedeelte van %2, kijk es of je wat lager niks interessant vindt %n

!burps* Buuuuurps %2 %3 %4 %4 %2- %3- %4- %4-

!bye* *SNIK %n moet spijtig genoeg vertrekken! We zullen je missen, en hopen je snel weer te zien! Daaaag %n !!!

!byebye *zwaai zwaai* k'zijn der mee weg ze, vele groetjes en tot ziens xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes doeiiiii

!cam* Miljaardenondemilledju %2, %n zit al lang genoeg te zagen om uwen cam aan te zetten!

!camera* %n richt zen camera onder de rok van %2! Foei foei Wink. Nu nog zoomen se... en wat zie ik? mmmmmmmmmmmmm :pppp

!cb Halooo! Wordt eens wakker iedereen,...slaapkoppen.. hier is %n !! seeeeeg!! Pfff.......zijn julie weer aan het cyberen !!!

!cb* %2 maak je al maar klaar en trek iets uit want het gaat hier héél heet worden Smile

!champagne %n neemt een champagnefles en opent die , iedereen die wa champagne wilt ,die moet maar een glaaske nemen en naar %n gaan!! Allen daarheen !!! Very Happy

!chips* %n loopt naar de keuken en haalt een zakje chips. (hoor die eens knabbelen zeg.)

!chiwawa ooooooooo chiwawa !!!!!!!!!!!!!!! let's gooooooooooooo!!!!! it's fun !!!!!!! dance ooooooooooooochiwawa

!chocomelk* %n geeft %2 een lekkere mok warme chocomelk ''''''] ''''''] ''''''] '''''']... mmmmmmmm

!cola* %n schenkt nen lekkere cola uit aan %2.

!cooldown* %n giet een emmer ijskoud water over de kop van %2, tijd om af te koelen!

!cooloff* %n smijt nen emmer gevuld me ijsblokjes op %2, koelt mor wa af!

!cowboy Cowboy is met zijn witte paard op zoek naar zijn prinses!

!cubalibre* %n maakt voor %2 een goeie frisse cubalibre!! Santé %2

!cute* %2 ur cute... hihihi... vewwie kjoet Smile)

!cyber* helaba %2 ben je nu weeral aan het cyberen ???? en dan maar klagen dat je toetsenbord nat word...

!dada* %n geeft nog een hartverwarmend knuffeltje en een lief zacht kusje aan %2 voor dat %2 ons hier verlaat. We gaan je missen %2 .

!dans %n doet een dansje.

!dans* %n neemt de hand van %2 en gaa samen met %2 op de dansvloer wat dansen.

!dansen* Zeg, %2, %n wil eens met je dansen... iedereen maak plaats op de dansvloer !!

!dansje* %n doet een vreugdes dansje

!demax ziet dat aan zeg! Dit is nu toch wel echt de max ze jawadde!

!deur* Kom binnen %2 , (maar doe wel die deur dicht!!), brrrrr anders tocht het zo!!!!

!dj Yeaaaaa party people Dj %n is in Tha House en zet een prachtige schijf op voor héél %c ! shakeeeeeeen.......

!djeez pff, was me da hier .. *zucht*

!doei met diep spijt en verdriet moet ik jullie vermelden dat %n dit kanaal gaat verlaten... snif...snotter..snif..snotter... see you next time !!! Doooeeeiiii !!!

!doggie* %2 zit op haar knietjes terwijl %n zijn paal lekker in %2's kutje ramt, oooooooooo chiwawa %n

!dogme* %n voelt het dierlijke in haar opkomen en wilt gepakt worden als een hond. Pak me dan %2!

!dom* %n wijst %c erop dat %2 een dom kieken is

!dood* wie helpt %2 het loodje leggen ?

!doorslaan* ey %2, slaat ne keer nie deure joenge!!

!dorst %n heeft verschrikkelijke dorst! Niemand die de lieve %n wilt trakteren ?

!douche* %n kruipt samen met %2 onder een heerlijke warme, stomende intense waterstraal

!dousj* %n zet stiekem de douchekraan boven %2 zijn/haar hoofd open ! Mja nu is die wel DRIPPING wet !!

!draaibinnen* %n geeft %2 zo een lebber da die er nie goed van is en ter stond flauw valt.

!draaien* %n kijkt smekend naar %2 en vraagt heel verlegen: 'Wil jij een tong draaien met mij?'

!dreamon* Whahahaha %2 That could only happen in your dreams! Dream on %2!!!

!drippingwet* %n grins at %2 : you are gonna be so dripping wet *g*

!dromen* Ah %2 toch ;-). Jij lolbroek. Droom verder Smile.

!dronken* Volgens mij is %2 een beetje dronken

!droomland* In het land der dromen daar kan je een engel vinden die droomland heet dus zoeken maar %n

!drt* %n verkoopt %2 aan de dierentuin, waar %2 zich na plaatsing tussen de bavianen goed thuis voelt...

!dwangbuis* %n Pakt de dwangbuis en doe die aan %2 aan, werdt tijd zene , pfffffffffffffffffffffffff

!eenzaam* %n voelt zich in de steek gelaten is er niemand die %n wat gezelschap wil houden ?

!eeuwigeliefde* %n deelt hierbij mee aan HEEL de wereld van %2 te houden voor de rest van %n's dagen.

!elaba* %2 wilde mijn geliefde wel is gerust laten !!!

!elaba_geliefde* %2! Laat mijn geliefde aub eens met rust! Smile

!entertain* %n gaat naast %2 zitten en entertained hem/haar wa.. zie de tijd es vooruitvliegen

!eromassage* %n neemt de fles met massageolie uit de kast, spuit er %2 mee onder en begint sensueel de schouders van %2 te masseren. wordt dit een full body massage of niet ? %n ziet het alvast rooskleurig tegemoet.

!eten* %n vraagt aan %2 zou je met mij een dineetje willen met romantisch kaarslicht en sterren aan de hemel?

!eurocent* %n geeft %2 nen eurocent, ben je nu content?

!examens* %n steunt %2 in deze harde tijden van blokken, slecht slapen en stress effe doorbijten %2 en dan kom je er wel

!fanta* %n schenkt een lekkere fanta uit voor %2
HeRCuL
Admin
Admin

Man Ram Tijger
Aantal berichten : 105
Leeftijd : 44
Job/hobbies : voetbal en vissen en gamen
Humor : heel veel humor
Land :
Registration date : 16-08-07

http://world3.monstersgame.nl/?ac=vid&vid=161000177